Politiet søger vidner: 15-årig dreng stukket med kniv i Aarhus

Østjyllands Politi efterlyser vidner til et overfald på en 15-årig dreng, der søndag aften blev stukket med kniv og udsat for peberspray.
Kl. 19.24 modtog politiet anmeldelsen om overfaldet, der angiveligt fandt sted på Ryhavevej i det vestlige Aarhus.
Det meddeler Østjyllands Politi her til middag.
Flere patruljer blev straks sendt til stedet.
Efterforsker mulig forbindelse
Den 15-årige dreng blev efterfølgende kørt med ambulance til hospitalet for flere behandlingskrævende skader fra knivstikkene.
Han var ifølge politiet ikke umiddelbart kommet alvorligt til skade, da skaderne primært var overfladiske.
Østjyllands Politi efterforsker sagen – herunder også en mulig forbindelse til en lignende episode fra fredag eftermiddag på et gymnasium i Tilst, hvor en jævnaldrende dreng blev udsat for et overfald og stukket med kniv.
Læs også: Knivoverfald ved gymnasium: Person kørt på skadestuen Østjyllands Politi hører gerne fra vidner, der måtte have relevante oplysninger at dele med politiet om sagen.
Vidner opfordres til at ringe til politiet på telefonnummer 114.
Af hensyn til sagens fortsatte efterforskning vil politiet for nuværende ikke oplyse yderligere om sagen.