Blev revet ud af sin bil: 17-årig overfaldet på p-plads

Østjyllands Politi modtog tirsdag aften en anmeldelse om et overfald begået tirsdag kl. 19.40 mod en 17-årig mand på en parkeringsplads i Aarhus N.
Det skriver Østjyllands Politi i døgnrapporten.
En patrulje blev sendt til skadestuen, hvor den 17-årige nu befandt sig.
Den 17-årige mand blev angiveligt trukket ud af sin bil på parkeringspladsen og blev herefter udsat for adskillige slag og spark af en gruppe på 5-8 personer.
Han havde overfladiske skrammer, men kom ikke alvorligt til skade.
Østjyllands Politi efterforsker nu sagen og har ikke yderligere kommentarer på nuværende tidspunkt.