18-årig udenfor livsfare: Gerningsmand fortsat på fri fod

Østjyllands Politi var i aftes massivt til stede på Inger Christensens Gade i Brabrand, hvor knivstikkeri havde fundet sted.
Torsdag aften var der sparsomt med information om sagen, men nu deler politiet lidt flere detaljer.
Af døgnrapporten fremgår det, at det var en 18-årig mand, der blev stukket ned i Gellerup.
Politiet skriver også, at han blev stukket flere steder i benet med en kniv.
Offer forholdt sig tavs
Torsdag aften kl. 19.12 modtog Østjyllands Politi anmeldelsen og sendte straks flere patruljer til stedet.
Her blev der blandt andet søgt med hunde efter spor i området.
Den 18-årige var selv blevet kørt på hospitalet af nogle af sine bekendte. Her modtog han behandling for sine skader, men han var ikke i kritisk tilstand.
Det var dog ikke meget, offeret kunne eller ønskede at fortælle politiet om, hvad der var sket.
Læs også: Politi talstærkt til stede: Mand stukket ned i Aarhus Østjyllands Politi efterforsker nu sagen for at klarlægge motiv og hændelsesforløb og finde frem til, hvem der stod bag knivstikkeriet.
På nuværende tidspunkt ønsker politiet ikke at fortælle mere om sagen.