Knivstikkeri i nat: 20-årig mand stukket ned i Aarhus

Østjyllands Politi modtog i nat kl. 01.24 en anmeldelse om, at en 20-årig ung mand kort forinden var blevet stukket med kniv.
Ifølge anmeldelsen havde episoden fundet sted på Musvågevej i det vestlige Aarhus nogle få minutter forinden, hvorefter den 20-årige var blevet kørt til behandling på hospitalet.
En patrulje blev straks sendt til hospitalet, hvor den 20-årige var på vej ind til behandling, da han var blevet stukket et par gange i kroppen.
Andre patruljer blev sendt til det formodede gerningssted i Aarhus V for at foretage sporsikring med bl.a. hunde.
Den 20-årige mand er uden for livsfare, skriver Østjyllands Politi i døgnrapporten.
Østjyllands Politi har for nuværende ikke yderligere kommentarer til sagen, som fortsat er under efterforskning med henblik på at få identificeret og anholdt den eller de formodede gerningsmænd.