Mød dem her: 4 aarhusianere er med i Bachelorette

To kvinder, 14 mænd og et fælles håb om at finde den store kærlighed.
Det er nogle af ingredienserne i Danmarks nye sæson af ‘Bachelorette’, der snart har premiere på TV 2 Echo og TV 2 Play.
I flere sæsoner har vi fulgt singler i deres jagt på kærligheden.
Og igen er det kvinderne, som i år hedder Emma og Mai, der skal uddele de eftertragtede roser.
Blandt de mandlige bejlere, som TV2 netop har præsenteret, er der igen aarhusiansk islæt.
Faktisk er hele 4 af programmets 16 deltagere fra Smilets by. Du kan møde dem alle her:

Alexander
Alexander er 23 år og arbejder som area manager.
Han elsker at se fodbold og at bruge tid med sine venner.
Og så går han enormt meget op i, hvordan andre har det. Nu leder han efter en partner for livet.

Frederik
Frederik er en 28-årig kvalitetskoordinator, som også bor i Aarhus.
Han har forsøgt at finde kærligheden på Tinder, men er blevet træt af datingapps. Og nu vil han gerne finde en, som han kan starte en familie med.
Derudover er han et stort familiemenneske.

Jakob
Jakob bor i dag i Aarhus og er oprindeligt fra Gammel Rye her i Østjyllad.
Han er 23 år, arbejder som køkkenassistent og er altså rigtig glad for at lave mad.
Han bruger derudover sin fritid på sport, familie, venner og rejser.

Jonathan
Jonathan er født og opvokset i Skødstrup og bor i dag i Aarhus.
Han arbejder som selvstændig, og er klar til at finde den, som han kan dele livet med.
Han er en mand på 27 år, som er super aktiv og bruger meget af sin fritid på at klatre.