Opdaget af forbipasserende: 51-årig mand fundet død i det nordlige Aarhus

En 51-årig mand blev fundet død af en forbipasserende i Aarhus N tidligt i morges.
Det skriver TV2 Østjylland.
Umiddelbart er der intet, som tyder på, at der skulle være sket noget kriminelt i forbindelse med dødsfaldet.
Det oplyser pressemedarbejder ved politiet Anne Tiedemann til lokalmediet.
Østjyllands Politi modtog anmeldelsen onsdag kl. 4:37.
Den afdøde blev fundet på Fyrkatvej nær krydset mellem Vejlby Ringvej og Randersvej.
Mandens pårørende er underrettet.