Efterlysning afblæst: 38-årig mand hjemvendt i god behold

Siden onsdag aften har en 38-årig mand været efterlyst af Østjyllands Politi.
Da efterlysningen blev sendt ud, var beskeden, at manden var gået hjemmefra i nedtrykt tilstand og ikke vendt retur.
Men nu er der heldigvis godt nyt i sagen.
Her til eftermiddag meddeler Østjyllands Politi, at den efterlyste er hjemme igen.
“Vi efterlyste den 24. september en 38-årig mand, som var gået hjemmefra i nedtrykt tilstand og ikke vendt retur.
Manden er kommet hjem igen i god behold, og vi har nu fjernet efterlysningen, hvor navn og billede fremgik,” lyder det i et opslag på X.
I samme ombæring takker politiet for hjælpen og beder alle, der måtte have delt mandens navn og billede om at slette det igen.