Guldfesten fortsætter: AGF kører i åben bus gennem Aarhus

Efter søndagens 6-2-sejr på Ceres Park Vejlby tog spillerne på triumftog rundt i Aarhus, hvor det danske mesterskab blev fejret i stor stil.
Og festen er bestemt ikke slut endnu.
For i dag – mandag 18. maj – fortsætter fejringen på Aarhus Rådhus, hvor kommunen har inviteret til hyldestfest.
Læs også: Her er programmet: AGF bliver hyldet i hjertet af Aarhus Her kommer spillerne på besøg kl. 16.15 og bliver hyldet fra balkonen fra Rådhuset omkring kl. 17.00.
Og inden da bliver der også mulighed for at hylde spillerne på vej ind til midtbyen.
Det meddeler AGF her til morgen.
Læs også: Magisk moment: Thomas Helmig synger Malaga foran fyldt stadion i Aarhus Her kan du møde spillerne
Spillerne kører nemlig i åben bus ind til Aarhus Rådhus mandag eftermiddag.
Det gør de fra John Stampes Plads foran klubbens normale hjemmebane for enden af Stadion Allé fra kl. 15.55.
Derfra går ruten via Stadion Allé, Søndre Ringgade, Ingerslevs Boulevard, Odensegade, Bruuns Gade før de så via Park Allé rammer Rådhuset omkring kl. 16.15.
“Mød de nykårede danmarksmestre på busruten fra Ceres Park i Kongelunden til Rådhuset.
Alle er meget velkomne til at komme ud på ruten for at lykønske mestrene.
Vi glæder os til at se hele Aarhus og fejre mesterskabet med byen,” lyder det fra AGF.
Læs også: Mesterlig præstation: AGF sprudler i stor guldfest