Klar til kvartfinaler: AGF møder Superligaklub i pokalen

På et sent mål af Patrick Mortensen spillede AGF sig onsdag videre i Oddset Pokalen med en 2-1-sejr over Sønderjyske.
Sent i aftes blev der så trukket lod om, hvem der skal tørne sammen i turneringens kvartfinaler.
Og her venter der igen Superligamodstand for AGF.
OB blev nemlig trukket op af hatten som AGF’s kvartfinale-modstander i pokalturneringen.
Her spilles der bedst af to opgør.
Den første kamp bliver spillet den 2., 3. eller 4. december, mens returopgøret spilles den 13. eller 14. december.

Fynboerne starter med at spille på hjemmebane i Odense, inden den afgørende kamp finder sted her i Aarhus.
AGF mødte senest OB i pokalturneringens 4. runde tilbage i 2019, hvor det endte med en 1-0-sejr hjemme på Ceres Park.
I alt har de to klubber mødt hinanden ni gange i pokalen.
Læs også: Har mistet loyal fan: Aarhus Fremad tager stort skridt i kampen mod misbrug Det er anden gang de to klubber mødes i kvartfinalerne.
I de øvrige opgør mødes Viborg FF og Vejle Boldklub, FC Midtjylland og FC Nordsjælland samt Esbjerg fB og FC København.