Lige før lukketid: AGF sælger talentfuld kantspiller

Tæt på transfervinduets lukning tager Tobias Bach sydpå og vinker farvel til Aarhus.
AGF har nemlig solgt kantspilleren til Vejle Boldklub.
Det skriver klubben i en pressemeddelelse.
Tobias Bach kom til AGF ved årsskiftet 2024 og nåede 30 kampe for AGF, hvor han fik debut tilbage i februar 2024.
“En meget fin transfer”
Men kampen for spilletid har været hård, og nu har Bach altså fået muligheden for fortsætte Superliga-karrieren med nye perspektiver i Vejle Boldklub.
Her bliver han holdkammerat med Mikkel Duelund, der tidligere på sommeren tog samme tur.
Læs også: Farvel og tak: AGF tager afsked med to spillere “Tobias har arbejdet benhårdt i hele sin tid i AGF, men med udsigten til fortsat hård kamp for spilletid, var det oplagt for Tobias nu at få chancen i Vejle.
Og for os i AGF er det en meget fin transfer – også økonomisk, og vi vil nu sige Tobias mange tak for hans meget professionelle indsats til træning og i kamp for AGF,” siger fodbolddirektør Carsten V. Jensen.
Ifølge Tipsbladet får AGF 3,5 millioner kroner, ligesom der er mulighed for “letopnåelige bonusser samt et stort videresalg”.
Tobias Bach tiltræder i Vejle Boldklub allerede i dag – mandag 1. september.