Skidt nyt: AGF-spiller ude med slem skade

Forsvarsspilleren Jacob Andersen rejste hjem fra AGF’s træningslejr i Spanien med en skade, som nu kommer til at koste ham en længere pause.
Det skriver AGF i en pressemeddelelse.
Jacob Andersen pådrog sig skaden i træningslejrens sidste kamp, hvor han måtte forlade banen.
Efter hjemkomsten til Aarhus har yderligere undersøgelser vist, at hans skade er værre end først antaget.
Ude resten af sæsonen
Diagnosen lyder på et overrevet korsbånd i knæet, og forventningen er, at Jacob Andersen er ude resten af sæsonen.
Det er dog for tidligt at sætte en præcis tidshorisont på, hvor længe pausen kommer til at vare.
Læs også: I ellevte time: AGF tager afsked med tre spillere Jacob Andersen skal nu opereres, hvorefter hans genoptræning starter.
“Alle i AGF sender Jacob Andersen de bedste tanker med ønsket om god bedring, og vi glæder os til at se ham tilbage på banen,” lyder det fra Superligaklubben.