“Lad os fejre lidt endnu”: ARoS klar med særlig hyldest til AGF

I mere end en uge er byens hold blevet hyldet.
Da titlen som danske mestre var i hus, eksploderede hele byen i én stor guldfest. Siden da er spillerne blevet fejret med pomp og pragt.
I mandags blev der sat det sidste punktum i guldfejringen, da spillerne blev hyldet for sidste gang på Aarhus Rådhus.
Og så alligevel ikke.
For nu er ARoS klar med en helt særlig hyldest til mestrene.
“Tillykke til AGF – Lad os fejre lidt endnu,” skriver ARoS på Facebook.
Læs også: Se billederne: AGF hyldet af stort folkehav i Aarhus Spillertrøje i guldramme
For at markere det historiske mesterskab, har de puttet AGF’s spillertrøje i en guldramme og hængt den i deres samlingsudstilling Human Nature på Niv. 8.
Den kan dog kun opleves i en begrænset periode.
“Trøjen hænger i galleriet frem til søndag den 31. maj. Skynd dig forbi og vær med til at fejre de hviie i hvidt og i guld lidt endnu. Det har de fortjent,” lyder det fra ARoS.
Du kan se trøjen i guldramme lige her: