Tag ungerne med: Her spiser børn gratis i påskeferien

På udvalgte dage i påskeferien giver Madklubben lidt ekstra kærlighed til børnefamilier og tryller børnemenuerne væk fra regningen.
Ja, du læste rigtigt!
Børn spiser gratis, når de besøger et stort udvalg af Madklubbens restauranter.
Så snup en pause fra påskeæggene og tag på restaurant med hele familien.
Overvældende interesse hver gang
Madklubben har haft stor succes med børneferie-konceptet, hvor børn spiser gratis på udvalgte restauranter i specifikke ferieuger.

Hver gang har interessen været overvældende, og for mange børnefamilier er det blevet en hyggelig tradition at nyde et måltid sammen på en af deres restauranter i ferien – uden ekstra omkostninger for de små.
Læs også: Påskeferie i Aarhus: 10 fede ferieoplevelser i påsken I påskeferien gælder kampagnen for Madklubben -, Frankies-, Hanzō- og Food Club-restauranterne samt Lupo.
Betingelser:
- Kampagnen gælder børn til og med 11 år
- Max 2 børn pr. booking
- Gælder én børnemenu pr. barn
- Bordreservation med bookingtypen ’Børneferie’ er påkrævet
- Ankomst senest kl. 18.30
- Begrænset antal pladser – først til mølle
- Vi kan ikke garantere, at separate bookinger kan blive placeret sammen
- Grill Åboulevarden: Gælder også lørdag
“For os handler det ikke bare om mad – det handler om oplevelser.
Når vi kan gøre det lidt nemmere for børnefamilier at tage ud at spise sammen og skabe gode ferieminder, så gør vi det med glæde,” fortæller Anders Aagaard, ejer og stifter af Madklubben.
Der opfordres til at reservere bord hurtigst muligt, da det er først til mølle.
Hvad: Børn spiser gratis på flere af Madklubbens restauranter i påskeferien
Hvor: Alle Madklubben-, Frankies-, Hanzō- (undtagen Vesterbro) og Food Club restauranterne samt Lupo
Hvornår: Uge 16 (mandag-torsdag og søndag) samt mandag i uge 17
Book dit bord allerede i dag og giv familien en ekstra grund til at se frem til påskeferien.
Læs også: Value for money: Aarhus’ nye indiske spiseoplevelse imponerer