Boost din forretning: Nyt mobilt betalingssystem kan øge din omsætning
Aarhus’ forretninger er kendt for deres gode service. Men ofte skal tingene gå stærkt, og hos især barer og restauratører kan det både tage lang tid og være besværligt for kunderne, når de skal bestille og betale.
Det har firmaet LOOMIS valgt at gøre op med. De har nemlig udviklet en ny betalingsløsning, som skal gøre livet lettere for de aarhusianske forretningsdrivende.
Løsningen hedder LOOMIS-PAY, og er en 360 graders løsning, som gør det muligt at tage både betaling og bestilling på samme tid og gennem samme terminal. Terminalerne fås som små håndholdte enheder og som stationære terminaler, som kan sættes på disken.
Derfor er det slut med at skulle have kunderne med op til disken for at betale, eller lade dem stå i en lang kø, fordi butikken kun har en enkelt terminal.
Øget omsætning
Hos det prisbelønnede hostel – Copenhagen Downtown Hostel har de siden 2019 brugt LOOMIS-PAY som betalingssystem. Det har ifølge grundlægger af Copenhagen Downtown, Jesper Elkjær, ikke kun betydet hurtigere ekspedering og mere tryghed hos kunderne – men også øget omsætning.
”I januar og februar 2020 var vi fuldt oppe at køre med det nye system. I den periode var vores omsætning 10-15 procent højere end i samme periode året før, fordi vi kunne ekspedere hurtigere. Samtidig var det også mere bekvemt for gæsterne,” fortæller Jesper Elkjær og fortsætter:
”Betalingssystemet fra LOOMIS-PAY er mobilt, så medarbejderne kan betjene gæsterne dér, hvor de er. Og hvis vi har en travl aften i kælderen, kan vi sende tre mand derned for at hjælpe med hver deres device, hvor vi før var begrænset af, at der kun stod ét POS-system dernede.”
Samme pris – bedre service
Inden du får leveret og installeret det nye betalingssystem, sørger LOOMIS-PAY for at opsætte systemerne med netop dit produktkatalog. Derudover får du et dedikeret team, som effektivt og hurtigt hjælper dig videre, hvis du får brug for hjælp.
Hos Copenhagen Hostel er de glade for den service, LOOMIS-PAY leverer – og oven i hatten betaler de stort set det samme, som de gjorde for deres tidligere systemer.
”Vi har fået en mobil, fleksibel, integreret og bedre løsning til samme pris. Det er nemt at komme i gang med, og vi kan selv tilføje og fjerne produkter, ligesom vi kan trække rapporter over vores salg. Samtidig har de også givet os en god aftale på kredit- korttransaktionsgebyrer,” fortæller Jesper Elkjær, der desuden sætter stor pris på den support, Copenhagen Hostel modtager fra LOOMIS-PAY.
”I dag får vi en meget bedre service, end før vi skiftede betalingssystem. Vi føler os individuelt behandlet hos LOOMIS- PAY. Der er altid hurtig respons på vores spørgsmål, så vi kan komme videre med tingene.”
Tilbehør der gør hverdagen nemmere
Ud over de smarte håndholdte og stationære terminaler tilbyder LOOMIS-PAY også forskelligt tilbehør som stregkodescannere, køkkenprintere og et smart pengeskab, som overfører værdien af dine mønter og sedler, så snart du lægger dem i skabet.
Du kan læse meget mere om det smarte system her.
LOOMIS-PAY kan også kontaktes direkte på 70 26 42 42 eller ved at skrive til dk.kundeservice@loomis.com