Beboer indlagt: Brand brudt ud i lejlighed i Aarhus i nat

Politi og brandvæsen rykkede natten til torsdag kl. 03.34 ud til en brand i en lejlighed på Otto Benzons Vej i Aarhus V.
Den 43-årige mand, der bor i lejligheden, blev reddet ud, behandlet på stedet og senere indlagt på hospitalet.
Det skriver Østjyllands Politi i døgnrapporten.
De skriver også, at han er uden for livsfare.
Brandvæsnet fik branden under kontrol, uden at der var fare for spredning til andre dele af bygningen.
Det er ikke klarlagt, hvad der forårsagede branden, men politiet mistænker ikke et kriminelt forhold.
De pårørende til den 43-årige er underrettet.