Brand i højrisikoområde: Massiv udrykning til Aarhus Havn

Opdatering: Branden er nu slukket.
En brand på Oliehavnsvej i Aarhus har her til morgen fået Østjyllands Brandvæsen til at rykke ud med samtlige køretøjer og mandskab.
Det skriver Århus Stiftstidende.
Anmeldelsen kom kl. 6.57, hvorefter der blev rykket massivt ud til havnen.
Ifølge operationschef ved Østjyllands Brandvæsen, Søren Møller, er en eltavle brudt i brand på stedet.
“Men proceduren er sådan, at vi skal rykke massivt ud, når der opstår brand på et højrisikoområde som oliehavnen.
Situationen ser ud til at være under kontrol, siger Søren Møller til Århus Stiftstidende.
Læs også: Så er den gal igen: Ung mand snydt af dansende chauffør i Aarhus