Lige nu: Massiv udrykning til Aarhus Ø

Brandvæsenet er lige nu massivt til stede ved Aarhus Ø.
Det viser en video fra Presse-fotos.
Der er brand i en etageejendom på Sverigesgade 3.
Det bekræfter Andreas Lundøer, operationschef ved Østjyllands Brandvæsen, overfor MigogAarhus.
“Vi får en melding om brand i taget på en af de bygninger, der er ved at blive opført,” fortæller han.
“Vi er på taget med røgdykkere, og der er en stige derop og en drone i luften. Vi har et godt overblik over sitationen.”
Han fortæller også, at det umiddelbart ikke er så voldsomt, men at de selvføgelig skal sikre sig, at det er under kontrol.
Østjyllands Brandvæsen fik meldingen kl. 11.57 og rykkede herefter hurtigt ud med flere biler.