Massiv udrykning: Brandvæsen talstærkt til stede midt i Aarhus

Opdatering: Brandvæsnet oplyser, at der var tale om en blind alarm, og at man derfor har forladt stedet igen. Artiklen er opdateret med de nye informationer.
Østjyllands Brandvæsen er rykket talstærkt ud til en adresse i hjertet af Aarhus her til formiddag.
Billeder fra stedet viser fire brandbiler, der holder ved Banegårdspladsen.
I første omgang var der ingen meldinger om, hvad udrykningen skyldes, men nu er vi blevet klogere.

Operationschef Thomas Jensen fortæller til MigogAarhus, at brandvæsnet rykkede ud til et hotel ved Banegårdspladsen.
Det skete som reaktion på en automatisk brandalarm.
Efter kort tid på stedet kunne brandfolkene dog konstatere, at der var tale om en blind alarm.
Østjyllands Brandvæsen har derfor afsluttet sit arbejde ved Banegårdspladsen og forladt stedet igen.