Byge af sigtelser: Narkobilist stoppet i Brabrand

Da en 29-årig mand tirsdag aften kl. 20.34 blev standset i sin bil i en rutinekontrol på Gudrunsvej i Brabrand, endte det med en anholdelse og en mindre byge af sigtelser.
Betjentene vurderede med det samme, at bilisten virkede påvirket af stoffer.
Derfor blev han sigtet for narkokørsel, men det faldt bestemt ikke i god jord.
Sigtelsen gjorde bilisten så vred, at han råbte diverse grimme ord af patruljen, og under anholdelsen spændte han op i kroppen og gjorde modstand.
Læs også: Lufthavnsbus involveret: Alvorligt uheld på Frederiks Allé Det lykkedes dog betjentene at lægge ham i håndjern.
Under den efterfølgende visitation fandt de en mindre mængde hash i hans lommer.
Det skriver Østjyllands Politi i døgnrapporten.
Læs også: Røveri på tank i Viby: Ekspedient truet med vold Den 29-årige endte med sigtelser for narkokørsel, fornærmelig tiltale mod polititjenestemand, for at lægge hindringer i vejen for politiet og for besiddelse af euforiserende stoffer.