Annonce
Tilmeld dig MigogAarhus Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAarhus Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Går totalt amok i præmier og tilbud: Coolshop sender Live 24 gange i Black Week

Af Michael Qureshi

Det er efterhånden blevet en fast tradition, at Coolshop sender Live på Facebook Black Friday.

Det har været en gigantisk succes de seneste år, hvor tusinder af danskere har fulgt med og fået spandevis af gode tilbud på Nordens førende webshop.

Men i år har man så valgt at tage det til next level.

Coolshop har nemlig valgt at sende ikke bare en enkelt gang, men hele 24 gange i løbet af denne uge, som kaldes for Black Week.

Man sender tre gange hver eneste dag kl. 12.00, 16.00 og 20.00, hvor det så kulminerer til den store finale på selve Black Friday, der falder fredag d. 26. november.

Går totalt amok i præmier og tilbud: Coolshop sender Live 24 gange i Black Week

Flere tusinder ser med

Premieren var faktisk i går mandag, hvor man sendte de tre første gang med gigantisk succes.

Klokken 20.00 var der over 4.000 seere med samtidig under livestreaming, hvor man blandt andet udloddede en eftertragtet Playstation 5.

Men man kan godt indstille sig på at følge med resten af ugen, hvor der kommer masser af vilde tilbud og ikke mindst præmier til dem der ser med.

“Vi har præmier for 40.000 kr. i løbet af ugen. Det er det største, vi nogensinde har lavet i forbindelse med Black Week og Black Friday,” fortæller Jakob Qvist Odfeldt, kreativ direktør hos Coolshop.

Hver gang Coolshop går live tre gange om dagen, så er der mulighed for Live-shopping, hvor de promoverer mange forskellige vilde tilbud.

Derudover udlodder de så mange præmier til dem, der ser med, og her er der altså blandt andet stadig flere Playstation 5 i spil.

Sådan husker du at se med

Men hvordan husker man så, at Coolshop sender Live, hvis man sidder med hovedet begravet i arbejde, skole eller noget andet?

Hvis man trykker deltager i begivenheden her, så får man en notifikation på sin Facebook-profil, når de går i luften.

Det vil også være en god ide at følge Coolshop på Facebook, da der så også kommer et ikon, der signalerer, at der sendes direkte.

“Vi håber, at så mange fra hele landet vil kigge forbi vores Live-udsendelser i ugens løb.

Vi har aldrig haft så mange gode tilbud før, og det siger ikke så lidt, når man tænker på, at Black Friday er den største dag på året for Coolshop,” forklarer Jakob Qvist Odfeldt.

Mange forbinder Coolshop med Jacob Risgaard, der virkelig er blevet et kendt ansigt med sin deltagelse i Løvens Hule på DR.

Jakob Qvist Odfeldt lover også, at man nok skal få set “giraffen” i løbet af ugen.

“Der kommer nogle sjove ting, hvor Jacob også er involveret.”

Du kan allerede se nogle af de skarpe tilbud som Coolshop kører i Black Week lige her

Del artikel

Andre læser også