Bøderegn i midtbyen: Cyklister på stribe taget i at ignorere forbud

Det er lige nu forbudt at cykle i både Vestergade og Graven i Aarhus C.
Et stort vejarbejde er nemlig i gang.
Men det får altså, ifølge Østjyllands Politis døgnrapport, ikke nødvendigvis cyklisterne til at hoppe af cyklen og trække igennem gaderne.
Det var en kontrol i midtbyen bevis på.

Over 50 røg i fælden
Østjyllands Politi foretog mandag en færdselskontrol i Vestergade og Graven i Aarhus C, og det resulterede i en del bøder.
Mandag blev der på kun en halv time uddelt hele 9 bøder i Vestergade og 13 i Graven.
Fredag var der også kontrol på stedet.
Her endte det med i alt 35 bøder på lidt over en time.
På bare halvanden time fordelt over to dage blev der altså uddelt over 50 bøder til cyklister i midtbyen.