Stak af med 440 piller: Dreng jagtet af betjente i Aarhus

En 16-årig dreng tog benene på nakken, da en patrulje dukkede op på Vestre Ringgade onsdag aften.
Det skriver Østjyllands Politi i døgnrapporten.
Patruljen, som kom kørende på Ringgaden i Aarhus, tog onsdag kl. 21.25 kontakt til en personbil, som holdt stille på stedet.
Men da politiet rettede henvendelse, stak af en 16-årig dreng samtidig af fra bilen.
Betjentene satte efter ham og indhentede ham kort efter.
Læs også: Aarhus er hårdt ramt: Østjyllands Politi advarer om indbrudsbølge På sig havde han 440 tramadol-tabletter, og han erkendte, at han havde dem med henblik på salg.
Den 16-årige blev sigtet for besiddelse af narko med henblik på salg.
De sociale myndigheder blev underrettet, oplyser Østjyllands Politi afsluttende.