Ny aktion: Dykkere og politi til stede ved endnu en sø i Aarhus

I går var der en større aktion i gang ved Egå Engsø.
Dykkere var i vandet med en metaldetektor, og politiet var til stede i forbindelse med efterforskning af en straffesag.
De ville dog ikke fortælle, hvilken straffesag der var tale om.
Torsdag formiddag er politiet og dykkerne rykket til Vorrevangsparken.

Det skriver Østjyllands Politi på X.
“Vi er i dag til stede ved en sø i Vorrevangsparken i Aarhus, hvor vi foretager nogle undersøgelser ifm efterforskningen af en straffesag. Bl.a. med dykkere. Det er ikke en ny sag, og det er ikke en person, vi leder efter,” skriver Østjyllands Politi.
Derudover har de ikke yderligere info i forhold til sagen.
Billeder fra Presse-fotos viser også, at der er sat afmærkninger i søen, og at der igen i dag er dykkere i vandet.
Opdateres…
Vi er i dag til stede ved en sø i Vorrevangsparken i Aarhus, hvor vi foretager nogle undersøgelser ifm efterforskningen af en straffesag. Bl.a. med dykkere. Det er ikke en ny sag, og det er ikke en person, vi leder efter. Vi har ikke yderligere info. #politidk pic.twitter.com/VcbRPY77wi
— Østjyllands Politi (@OjylPoliti) January 23, 2025