Efterlysning afblæst: Ældre kvinde fundet

Østjyllands Politi nåede heldigvis ikke at lede særligt længe efter den ældre kvinde, som i dag var efterlyst i Aarhus.
Kvinden er nu fundet, meddeler politiet på X.
“Vores tidligere efterlysning aflyses hermed. Hun er fundet i god behold af en opmærksom borger.
Vi opfordrer medier og borger til at slette delte billeder.
Mange tak for hjælpen!” lyder det fra Østjyllands Politi onsdag eftermiddag kl. 14:05.