Østjyllands Politi melder ud: Efterlyst Kvium-maleri fundet

Et stort maleri af Michael Kvium blev i juli stjålet i forbindelse med et indbrud i et privat hjem.
Torsdag blev maleriet efterlyst af Østjyllands Politi – og det viste sig at være yderst effektivt.
Samme dag blev Kvium-maleriet nemlig indleveret af en borger. Det oplyser Østjyllands Politi her til formiddag på X.
“Vi efterlyste i går et stort Kvium-maleri, der blev stjålet ved et indbrud i et privat hjem. Maleriet blev i går indleveret af en borger og er nu på vej hjem til rette ejer.
Vi har nu nogle nye efterforskningsmuligheder, som vi skal se nærmere på,” lyder det fra politiet.
Læs også: Politiet efterlyser vidner: Stort maleri af kendt kunstner stjålet 
Maleriet, der har titlen ‘Blind and painting’, kan ses på billedet ovenfor.