Trist udvikling: Risskov-restaurant drejer nøglen om

Der har været uvished om fremtiden for Elfe på det seneste, men nu har sagen desværre taget en ærgerlig drejning.
Af Statstidende fremgår det nemlig, at restauranten er taget under konkursbehandling.
Det sker i kølvandet på, at Risskov-restauranten for få uger siden blev sat til salg.
Læs også: Kan blive din: Kendt Risskov-restaurant sat til salg Forventer snarligt salg
Ifølge kurator i sagen Morten Moltke Nygaard er dog håb for, at lokalerne på Nordre Strandvej 56 snart kommer på nye hænder.
Det fortæller han til Århus Stiftstidende.

“Der er stor interesse herfor fra flere restauratører, da Risskov er et attraktivt område med købestærke kunder.
Jeg har derfor en forventning om, at det snarest lykkes at videresælge restauranten til en ny restauratør,” siger Morten Moltke Nygaard til avisen.
Elfe slog dørene op på Nordre Strandvej i oktober 2022 og har siden da budt på alt fra brunch til smørrebrød og 3-retters menuer.
Hidtil har den kendte kokkeduo Anders ‘Kuk’ Kristensen og Nicklas Friis Nielsen stået bag restauranten, men nu skal der altså nye kræfter til.
Læs også: Chokmelding: Kendt duo forlader en af Aarhus’ bedste restauranter Af salgsannoncen fremgår det, at restauranten har et prisskilt på 1,2 millioner kroner.