Nyt liv i lokalerne: Erfarne kokke åbner sushi-koncept i midtbyen

En ny sushi-takeaway er på vej i midtbyen.
Tidligere kunne man finde Pizza Boys i lokalerne, men tilbage i oktober annoncerede de deres lukning på Frederiks Allé.
Og nu vil der i stedet snart blive langet sushiruller over disken.
Rollin’Roll Sushi slår dørene op på Frederiks Allé 105, og her kommer de til at byde på alt fra friskrullet sushi og pokebowls til sticks og dumplings.
Bag det nye koncept står to sushikokke med over 10 års erfaring.
“Det er det første sted, jeg selv åbner. Jeg har arbejdet mange år på forskellige sushirestauranter og kinesiske restauranter i Aarhus, men den 1. november fik vi nøglen til vores eget sted: Rollin’Roll Sushi,” fortæller Dong Zhao, der er den ene af ejerne af den nye takeaway.
“Høj kvalitet, håndværk og gode vibes”
Siden november har der været tryk på i den lille biks, da de blandt andet har skullet male, ordne udsugning og forvandle stedet fra pizzeria til et sushi-univers.
“Vi laver friskrullet sushi, lavet på bestilling, med fokus på kvalitet, håndværk og gode vibes,” fortæller de.
Kunderne kan i den nye biks forvente frisk sushi med enkle smage og en afslappet takeaway-oplevelse i højsædet.
Det nye sted åbner lørdag den 3. januar, fortæller Dong Zhao.
Her åbner de med et åbningstilbud, hvor du kan få 15% på din bestilling hele den første måned via hjemmesiden og i butikken.