Annonce
Tilmeld dig MigogAarhus Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAarhus Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Festugens præsentationsfilm er klar til brug

Af anders@sommersangdigital.dk

Produktionsselskabet Ja Film har skabt en præsentationsfilm til årets festuge. I præsentationsfilmen for årets festuge vækkes figuren på Festugens plakat til live og tænder lys centrale steder i Aarhus, efterhånden som den bevæger sig gennem byen på jagt efter solen.

 

Årets festugeplakat, som præsentationsfilmen er en fortolkning af, er skabt af amerikanske Keith Shore og forestiller med sine klare farver og genkendelige Keith Shorestreg en pige, der er klar til at blive blændet af lyset. Værket er delvist inspireret af Bruce Springsteen-sangen ’Blinded by the light’, hvor teksten lyder: ”Mama always told me not to look into the eyes of the sun / But mama, that’s where the fun is”. Herhjemme er Keith Shore nok mest kendt som designer for det danske mikrobryggeri Mikkeller, hvor han bl.a. står bag illustrationerne på deres etiketter.

 

Præsentationsfilmen vises op til Festugen i Øst For Paradis og på en række skærme i byrummet. Den må meget gerne deles på såvel sociale medier som på hjemmesider. Filmen kan ses her: 

 

Del artikel

Andre læser også