Surdej, morgenmadsbowls og sandwich: Fitnesscenter i Aarhus åbner café

I Åbyhøj ligger en perle, hvor både krop og sind er i højsædet.
THEGYM er et luksuriøst fitnesscenter, hvor de stiler efter, at en træning skal være mere end et træningspas. Det skal være en helhedsoplevelse.
Derfor har de samlet flere oplevelser under ét tag, og du kan opleve både hot yoga, bootcamps, løbeklub, fitness, personlig træning og fysioterapi samt sauna, saunagus, koldtvandskar og massage.
Og nu har de netop udvidet deres univers med en ny café med navnet THEBITE.
De havde en slow opening den 8.-10. november og har nu åbent alle ugens dage.



Frisksmurte sandwich og guilty pleasures
THEBITE er et Grab & Go Eatery, hvor der er fokus på, at serveringerne både skal være lækre at spise, men også god næring for kroppen.
Derfor er råvarerne nøje udvalgt, og tilberedningen er skånsom for at bevare både smag og næringsstoffer.
Menuen byder på farverige salater, frisksmurte sandwich, morgenmadsbowls, proteinbarer udviklet i samarbejde med Social Foodies og bagværk fra Berta.
Deres sandwich får du med bl.a. laks og hytteost eller kylling, skyr og urter.
De har også “guilty pleasures”, som de selv kalder det, på menuen – såsom chocolate chip cookies, Pain au chocolat og croissanter.



Menukortet er udviklet og udvalgt for at understøtte en sund hverdag.
THEGYM har kun eksisteret i to år, men på den korte tid har centret opbygget en stærk medlemsbase og er blevet et markant brand.
Læs også: Nu sker det: Aarhus’ nye mikrobageri slår dørene op i baggård Da medlemmer efterhånden kommer fra hele landet, og interessen også er begyndt at vokse internationalt, har ejerne store ambitioner for deres univers.
Du finder den nye café på Sifsgade 31, og den har åbent alle dage fra kl. 7-20.