Flere uheld på motorvej: Op til 60 minutters kø mod Aarhus

To uheld på Silkeborgmotorvejen skaber tæt trafik her til morgen.
Mellem <26> Hårup og Kalbygård Skov er det ene spor fortsat spærret, og det giver lang kø i retning mod Aarhus.
I øjeblikket meldes der om op til 60 minutters forlænget rejsetid på strækningen.
“Køen skyldes uheld. Forventes afviklet efter myldretiden,” lyder det fra Vejdirektoratet.
Politiet er fremme ved uheldsstedet mellem <26> Hårup og Kalbygård Skov.
Vejdirektoratet advarer samtidig om pletvis isglatte veje i området.