Gaslugt i børnehave: Østjyllands Brandvæsen rykkede ud

Onsdag morgen rykkede Østjyllands Brandvæsen ud til en børnehave i Aarhus Syd.
En mærkelig lugt af gas havde nemlig bredt sig over børnehaven, og det havde fået personalet til at tilkalde hjælp.
Brandvæsenet ankom hurtigt, og herefter viste det sig, at det var et ledningsnet til en vaskemaskine, der var brudt i brand.
Det oplyser operationschef hos Østjyllands Brandvæsen, Anders H. Jensen til TV2 Østjylland.
Brandvæsenet koblede derfor vaskemaskinen fra og fik kort tid efter slukket branden.
Indsatslederen blev derude efterfølgende for at sørge for, at alt var under kontrol.