Så er den gal igen: Endnu en gade er spærret i midtbyen

Det bliver sværere og sværere at begå sig som bilist ved Øgaderne og Nørre Allé.
Mandag blev krydset i bunden af Langelandsgade spærret – men det er ikke den eneste vej i området, som er lukket i disse dage.
Gl. Munkegade er ligeledes spærret.
Skiltning viser, at der i første omgang er lukket for gennemkørsel hver dag fra kl. 7.00 til 20.00 frem til torsdag 30. april.
Men det slutter ikke der.
Læs også: Tager hul på sidste fase: Nu lukkes tilkørsel ved Aarhus i flere uger For senere vil gaden være spærret både den 4. og 5. maj – ligeledes fra kl. 7.00 til 20.00.
I de perioder bliver det altså endnu mere bøvlet at køre rundt i de centrale gader.
Du kan læse mere om spærringen ved Vesterbro Torv her:
Læs også: Udvider vejarbejde: Central vej lukkes i en måned