Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Godt nyt: Nyt spisested åbner på ikonisk lokation i Aarhus

Den 15. september lukkede takeaway-stedet Fiskebaren Fischers ved Ørnereden i Højbjerg efter to somre på adressen.

Nu overtager iværksætteren Sebastian Kromann stedet og planlægger at genåbne det den 4. april under navnet Køst Ørnereden. Det skriver Din Avis Aarhus.

Kendt ansigt overtager

Kromann driver i forvejen Æblehaven ved Brabrand Sø og Moesgaard Strandkiosk.

“At have tre steder giver en god synergi, hvor de tre steder kan noget hver for sig. Nu opstod muligheden, og så var det med at slå til.

Jeg glæder mig til at åbne derude og er sikker på, at det bliver fint at kunne tilbyde kvalitetsprodukter i det område,” siger Sebastian Kromann til avisen.

Det nye spisested kommer til at køre med et fiskekoncept, som Fischers Take Away også var kendt for, i samarbejde med gastropubben Køst fra Hou, som er ejet af Birgitte og Casper Povlsgaard. Der vil også være et udbud af gourmetis.

Efter påske er det planen, at Køst Ørnereden skal have åbent dagligt.

Del artikel


Korte videoer

Mest læste historier i dag




 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.