Godt nyt: Nyt spisested åbner på ikonisk lokation i Aarhus

Den 15. september lukkede takeaway-stedet Fiskebaren Fischers ved Ørnereden i Højbjerg efter to somre på adressen.
Læs også: Ærgerligt: Hyggelig fiskebar ved Aarhus lukker permanent Nu overtager iværksætteren Sebastian Kromann stedet og planlægger at genåbne det den 4. april under navnet Køst Ørnereden. Det skriver Din Avis Aarhus.
Kendt ansigt overtager
Kromann driver i forvejen Æblehaven ved Brabrand Sø og Moesgaard Strandkiosk.
“At have tre steder giver en god synergi, hvor de tre steder kan noget hver for sig. Nu opstod muligheden, og så var det med at slå til.
Jeg glæder mig til at åbne derude og er sikker på, at det bliver fint at kunne tilbyde kvalitetsprodukter i det område,” siger Sebastian Kromann til avisen.
Det nye spisested kommer til at køre med et fiskekoncept, som Fischers Take Away også var kendt for, i samarbejde med gastropubben Køst fra Hou, som er ejet af Birgitte og Casper Povlsgaard. Der vil også være et udbud af gourmetis.
Efter påske er det planen, at Køst Ørnereden skal have åbent dagligt.