Har mere end 60 år på bagen: Modeljernbanen er blevet flyttet

Siden 1962 har modeljernbanen på Aarhus Hovedbanegård været i bevægelse, til glæde for store og små.
Ikke nok med, at den skaber analog glæde i ventetiden på en ellers travl station, så samles der også penge ind til gode formål.
Nu er modeljernbanen immervæk blevet flyttet.
Via et Facebookopslag afslører Aarhus Kommune, at den er flyttet til et helt nyt venteområde.
Har du ingen mønter på lommen, kan du stadig få dit modeljernbanefix – nu kan du bare bruge dit dankort.
Pengene går stadig til godgørende formål.
Læs mere om, hvilke foreninger og sager der sidst blev doneret til i vores artikel her.