Lancerer ny IPA: Her kan du få gratis øl i denne uge

Snart løfter Madklubben sløret for et helt særligt bryg, der markerer begyndelsen på et nyt samarbejde.
Torsdag 26. juni lancerer de i samarbejde med Jacobsen: Madklubbens Hazy IPA – en frisk og frugtig øl, eksklusivt til Madklubben-restauranterne i hele landet.
Det skriver Madklubben i en pressemeddelelse.
Bag øllen ligger et tæt partnerskab mellem Madklubben og Jacobsen, som over de seneste år har udviklet sig gennem samarbejdet på Madklubben Home of Carlsberg.
I hjertet af Carlsberg Byen, er idéen til Madklubbens helt egen øl blevet til virkelighed – brygget lige under restauranten af husbrygmester Bjarke i tæt samspil med Madklubbens kokke og tjenere.
“Vi ville skabe en øl, der både er let at drikke og passer perfekt til vores mad,” fortæller Erik Kroun der til dagligt driver Madklubben Home of Carlsberg. “Vi har masser af husbryg på vores restaurant I Home of Carlsberg, og vores gæster elsker det, så vi vil gerne brede den lidt ud. Derfor faldt valget på en rigtig sommerbasker – let uklar, sprød, aromatisk Hazy IPA”, forstsætter han.
Lanceringsfest i hele landet
Øllen er ikke kun en smagsoplevelse – den er også en fortælling. En fortælling om håndværk, kvalitet og parringen mellem øl og mad Den kan kun fås på Madklubbens egne restauranter, og er første skridt i en række øludgivelser, der udvikles i takt med sæson og køkken.
Madklubbens Hazy IPA bliver tilgængelig på tværs af Madklubbens restauranter i Aarhus, Odense, Esbjerg og København.
Torsdag 26/6 mellem kl. 15.30 og 17.00 byder de på en gratis smagsprøve – så længe lager haves.
På samme tid, i hele landet, kan deres gæster altså smage den nye Madklubben øl, som er både frugtig, forfriskende og fuld af karakter.
Øllen er brygget lige under Madklubbes restaurant i Carlsberg Byen.