Implementer Amazon Ads i jeres annoncering


Kunne I godt tænke jer at blive mere skarpe på annoncering i jeres virksomhed? De fleste er klar over, hvor vigtigt synlighed er – og det er ikke længere nok at indrykke annoncer i avisen eller sende reklamer ud til postkasserne. Den digitale synlighed er væsentligt mere prominent, og det betyder, at I er nødt til konstant at omstille jer til de bølger, der lige nu går højest indenfor marketing.
Amazon Ads er et af de værktøjer, I med fordel kan tage i brug. I kender formentlig allerede til annoncering på Google, hvor det virkelig handler om at kende algoritmerne, så jeres resultater kommer frem øverst på siden, når der bliver søgt efter noget bestemt på Google – men på Amazon har I faktisk lignende muligheder, og grundet kundernes generelle købeklarhed på Amazon, er konverteringsraten fra besøg til køb meget højere. Det er noget af det, der virkelig vil kunne mærkes.
Kend mekanismerne ud og ind
Det er ikke nemt at navigere i forskellige platforme og dertilhørende forskellige annoncer, men hvis I vælger enten at ansætte en specialist på området eller alternativt at samarbejde med et marketingbureau, kan I virkelig nå langt. Det er på den måde, I vil kunne se, at jeres besøgstal på jeres webshop forhåbentlig vil skyde i vejret, så I vil ende med at vækste og kunne mærke det på omsætningen.
Ved en virksomhed i vækst er noget af det vigtigste, at I anerkender den vækst og ved, at I er nødt til at skalere op, så I kan følge med. Det nytter ikke, at betalings- eller fragtsystemerne ikke lever op til de behov, kunderne har, og I skal være i stand til at kunne give ordentligt leveringsforhold eller mulighed for, at kunderne kan finde den røde tråd på hjemmesiden – alle de ting er nogle, I kan arbejde mere med på sigt.