ANNONCE
Tilmeld dig MigogAarhus Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAarhus Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Stor hæder: Aarhusiansk virksomhed vinder pris til Danish Beauty Award

Af Freja Dumont
Foto: Peter Dahlerup og Danish Beauty Award
Foto: Peter Dahlerup og Danish Beauty Award

I fredags blev årets bedste skønhedsprodukter, -behandlinger, -klinikker og -ildsjæle kåret til Danish Beauty Award 2022. 

Blandt de mange priser, der blev uddelt, var NORMAL-Prisen. En pris, der gives til et skønhedsprodukt, som forhandles i NORMAL, og hvor vinderproduktet udpeges af NORMALs kunder.

Vinderen i kategorien blev ‘Eyelash Growth Serum Strong Effect’ fra det aarhusianske hudplejemærke IVY AÏA.

“Det betyder sindssygt meget, at vi har vundet denne her pris – og endnu mere, at det er forbrugerne, der har stemt.

Vores idé har fra start været at skabe nogle produkter, som kommer forbrugeren til gode og til en pris, hvor alle kan være med.

Vi er en smule underdogs på vippeserum-markedet, men med denne pris har vi bevist, at vi også har en plads her. Så det er bare en vanvittig fed pris for os at få.

Vores Eyelash Growth Serum er et bevis på, at man godt kan lave et produkt til 75 kroner, som fungerer rigtig godt,” siger Sogol Mirsharifi, konceptudvikler hos virksomheden BrandFix, der bl.a. står bag IVY AÏA.

Produkter i luksusklassen – uden at betale luksuspriser

IVY AïA blev skabt i 2017 og ud fra tanken om, at pris og kvalitet ikke nødvendigvis altid går hånd i hånd. Derfor findes der i serien gode, effektive kvalitetsprodukter til overkommelige priser.

IVY AïA er udviklet i Danmark af beautyspecialister, testet og godkendt af dermatologer, med et ønske om at skabe produkter som kommer forbrugeren til gode.

IVY AÏA-serien indeholder alt fra renseprodukter, plejeprodukter og til bryn og vippe produkter og alt produktudvikling udspringer af ønsker fra forbrugerne.

Pålidelighed, kvalitet og pris er grundstenen i brandet og det tilsammen udgør det bedste udgangspunkt for et brand, der både er effektiv, brugbar og hvor alle kan være med.

Del artikel