Politi talstærkt til stede: Kæmpe slagsmål ved Retten i Aarhus

Der er lige nu et retsmøde i gang i forbindelse med et knivdrab, der fandt sted på Reginehøjvej i det nordlige Aarhus i december.
Politiet er massivt til stede ved retten, og i frokostpausen måtte de i aktion.
Her udbrød nemlig et kæmpe slagsmål foran retten med mange involverede.
Det skriver Østjyllands Politi på X:
“Vi har dagen igennem været til stede ved Retten i Aarhus i forbindelse med et afsluttende retsmøde i en drabssag. To personer er netop blevet anholdt, da der opstod slåskamp i en pause. De er sigtet for hhv. vold og for at have forstyrret den offentlige orden.”
Århus Stiftstidende var også til stede, og de skriver, at de involverede var tilhørere, som kom ud fra retssalen.
Ingen kom umiddelbart alvorligt til skade.