Kaos i morgentrafikken: Køen vokser mod Aarhus

Der er usædvanligt tæt trafik på rute 15 her til morgen, efter et spor er blevet spærret i retning mod Aarhus.
Det oplyser Vejdirektoratet.
Det er et uheld på Djurslandmotorvejen fra Hornslet mod Aarhus N mellem <15> Hornslet og <16> Skødstrup, der har forårsaget, at højre spor foreløbigt er lukket.
Det skaber fortsat lang kø mod Aarhus.
Der meldes i øjeblikket om forlænget rejsetid på op til 30 minutter.
Læs også: Så du det?: Rådhustårnet lyste op i særlige farver Vejhjælp er fremme ved uheldsstedet, oplyser Vejdirektoratet.
Seneste melding er, at køen ventes at aftage i løbet af morgenen, men der er foreløbigt ingen tidshorisont.
Følg udviklingen løbende lige her