Kendt kæde udvider: Åbner ny butik i Aarhus

I slutningen af maj flyttede Greenmind i nye lokaler på Banegårdspladsen, hvilket blev fejret med en stor åbningsfest med vilde tilbud.
Nu har det imidlertid vist sig, at kæden ikke har nok i en enkelt aarhusiansk butik.
Derfor udvider Greenmind deres engagement i byen og åbner endnu en butik – denne gang i Storcenter Nord.
Det meddeler den kommende butikschef Nabil Shawesh på LinkedIn.
“Greenmind vokser, og snart slår vi dørene op til vores spritnye butik i et af de største centre i Aarhus.
Det bliver en kæmpe rejse – og jeg er så heldig at være med ombord,” skriver han.
“Et brag af en åbning”
Nabil Shawesh afslører samtidig, at den nye Greenmind slår dørene op 28. august 2025 – og at der vanen tro er en stor åbningsfest i vente.
“Det bliver et brag af en åbning, og jeg håber, I kigger forbi og siger hej,” lyder det.
Læs også: Is og iPads til 0 kroner: GreenMind inviterer til stor åbningsfest i Aarhus Greenmind sælger nyistandsat elektronik med fokus på smartphones, tablets og computere, der lever op til branchens højeste kvalitets- og sikkerhedskrav.
Deres mission er at reducere elektronikaffald, spare på dyre ressourcer og forlænge levetid på elektronik.
Ifølge GreenMind kan elektronik nemlig holde sig længere, end vi tror, og altså sagtens i mere end de to år, som langt de fleste garantier lyder på.