Knivstikkeri i midtbyen: 26-årig mand ramt under tumult

Politiet måtte natten til søndag rykke ud til det centrale Aarhus, efter der var indløbet melding om knivstikkeri.
Anmeldelsen kom kl. 4:15, hvorefter flere patruljer blev sendt mod midtbyen.
Det meddeler Østjyllands Politi.
Da patruljerne nåede frem, fik de kontakt til forurettede, som viste sig at være en 26-årig mand.
Han oplyste til betjentene, at han havde pådraget sig et snit fra en kniv i sin ene hånd.
Det var sket, efter der var opstået tumult mellem forurettede og gerningsmanden.
Læs også: Narkohunde i aktion: Flere kilo hash fundet i kælderrum Gerningsmanden beskrives som: Mand iført grå busker og med langt hår.
Ifølge Østjyllands Politi var det ikke muligt at indhente nærmere beskrivelse af gerningsmanden.
Der blev sikret spor til sagen, som politiet fortsat efterforsker for at klarlægge hele hændelsesforløbet og at finde frem til gerningsmanden.