Påkørt ved udfletning: Kvinde i kritisk tilstand efter ulykke ved Aarhus

En kvinde i start 20’erne er i kritisk tilstand, efter hun i aftes var involveret i en ulykke ved Aarhus.
På Østjyske Motorvej i nordgående retning, hvor der flettes sammen med Aarhus Syd Motorvejen, blev den kvindelige bilist påkørt bagfra.
Det meddeler vagtchef ved Sydøstjyllands Politi Mathias Møller til Ritzau ifølge B.T.
Anmeldelsen kom søndag kl. 17:28.
Kvinden blev ramt, da hun trak ud i en anden vognbane fra at have holdt i kø. Føreren af den anden bil meldes uskadt.
“Vi har haft patruljer derude og bilinspektører på stedet. Det er vores eget arbejde og bilinspektørens rapport, der skal hjælpe med at belyse, hvordan ulykken kunne opstå,” siger Mathias Møller til avisen.
Kvindens pårørende er underrettet.