Voldsomme skader: Kvinde mistænkt for at sætte ild til lejlighed

Natten til tirsdag rykkede Østjyllands Politi og brandvæsen kl. 00.54 ud til en brand i en lejlighed på Saralystparken i Højbjerg.
Det skriver Østjyllands Politi i døgnrapporten.
Brandvæsnet fik slukket branden, der dog nåede at forårsage store skader i lejligheden. Branden spredte sig ikke til andre lejligheder i opgangen.
Læs også: Mand sigtet for drab: Politi har afspærret boligområde Den 53-årige kvinde, der boede på stedet, var ikke kommet noget til, men da Østjyllands Politi fik mistanke til, at hun havde sat ild til lejligheden, blev hun anholdt og sigtet for forsætlig brandstiftelse.
Lejligheden blev efterfølgende spærret af, og Østjyllands Politi foretager en brandundersøgelse af stedet.