Lammet af teknisk fejl: Tog holder stille i det meste af Jylland

En stor fejl på signalsystemet betyder, at togene i øjeblikket holder stille i store dele af Jylland.
Det meddeler DSB her til eftermiddag.
I øjeblikket kan DSB kun køre på følgende strækninger:
- Fredericia – Sønderborg/Flensburg
- Lunderskov/Kolding – København H
- Fredericia – København H
Signalfejl af de store! Togene kører kun i stærkt begrænset omfang i Jylland. På de fleste strækninger er driften indstillet.
— Banedanmark (@banedanmark) February 26, 2026
“Banedanmark arbejder på at rette fejlen, men kan endnu ikke give en prognose.
Vi vender tilbage, så snart vi har mere nyt,” lyder det fra DSB.