Lastbil forulykket: Melder om massiv kø i begge retninger

En lastbil er her til eftermiddag kørt gennem autoværnet på E45.
Uheldet er sket lige før afkørslen til 51 Skanderborg N, hvor lastbilen kom kørende i sydgående retning, da den kørte galt.
Det meddeler P4 Trafik.
Lastbilen holder ikke på vejbanen, men der meldes om vragdele i venstre spor i begge retninger.
Politi og redning er ankommet til stedet og vragdelene bliver fejet ud i kanten af vejen.
Der er spærrede spor i begge retninger.
“Køen er massiv i begge retninger. Trafikken fra Aarhus møder kø fra Motorvejskryds Aarhus Syd, og trafikken fra Horsens rammer køen ved Fuglsang Rasteplads,” lyder det fra P4 Trafik.
Følg situationen løbende lige her