Lastbiler blokerer motorvej: Skaber tæt trafik mod Aarhus

To lastbiler spærrer lige nu højre spor mellem frakørsel 51 Skanderborg N og motorvejskryds Aarhus Syd.
I forvejen er der tæt kørsel og indsnævring af kørebanerne, så der må forventes forlænget rejsetid i nordgående retning på E45-strækningen mellem Skanderborg og Aarhus her til morgen.
Vejdirektoratet melder ligeledes om, at høre spor er spærret på strækningen som følge af et uheld.
I øjeblikket giver det op til 30 minutters forlænget rejsetid mod Aarhus.
“Køen forventes afviklet efter myldretiden,” lyder det fra Vejdirektoratet.
Læs også: Flere måneder: Nu spærres trafikeret vej i Aarhus Du kan følge situationen løbende hos Vejdirektoratet og P4 Trafik