Lige nu: Vej i Aarhus spærret efter færdselsuheld

Et trafikuheld har onsdag eftermiddag ført til midlertidig afspærring af Ringvej Syd mellem Bjødstrupvej og Søren Nymarks Vej i Højbjerg.
Det skriver Østjyllands Politi på X.
Politiet er til stede og regulerer trafikken på stedet.
Der arbejdes på at få ryddet vejen, men der er endnu ingen melding om, hvornår strækningen genåbnes for trafik.
Bilister opfordres til at finde alternative ruter og vise hensyn til redningsmandskabet, der arbejder på stedet.
Opdateres…
Ringvej Syd mellem Bjødstrupvej og Søren Nymarks Vej i Højbjerg er pt. midlertidigt spærret pga. færdselsuheld. Politiet regulerer på stedet.
— Østjyllands Politi (@OjylPoliti) February 28, 2025
Yderligere følger.