Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Rev vindue i stykker: 64-årig mand gik amok efter færdselsuheld

Arkivfoto: Presse-fotos
Arkivfoto: Presse-fotos

En 64-årig mand mistede mandag eftermiddag besindelsen efter at have været involveret i et færdselsuheld i krydset Randersvej/Nordre Ringgade i Aarhus N, og det endte med at koste ham nogle sigtelser fra politiet. 

Det skriver Østjyllands Politi i døgnrapporten.

Omkring kl. 15.19 foretog den 64-årige en overhaling højre om en bil ført af en 35-årig mand. Da den 64-årige trak ind igen, stødte de to biler sammen med lav hastighed. 

Sammenstødet fik den 64-åriges blod til at koge så meget, at han steg ud af bilen og råbte af den 35-årige, som rullede vinduet ned for at udveksle oplysninger. Herefter tog den 64-årige hårdt fat i vinduet og rev så hårdt, at ruden knuste. 

Efterfølgende kørte den 64-årige fra stedet, men den 35-årige nåede at få et billede af bilen og noterede nummerpladen.

Derfor fik Østjyllands Politi hurtigt kontakt med den 64-årige, der blev sigtet for hærværk, for at have overhalet højre om og for at have kørt fra et færdselsuheld uden at give sig til kende. 

Den 64-årige erkendte forholdene og var meget brødbetynget over sin opførsel. 

Del artikel


Korte videoer

Mest læste historier i dag




 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.