Annonce
Tilmeld dig MigogAarhus Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAarhus Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Midttrafiks kundecenter lukker for personlig betjening

Af anders@sommersangdigital.dk

Fra 13. marts lukker Midttrafiks kundecenter ned for personlig betjening. Kunder der har behov for vejledning af billetter, køreplaner m.m. kan fortsat ringe på 70 210 230 inden for normal åbningstid. Der vil fortsat køre busser og letbane, som kun medtager det antal kunder, der er siddepladser til.

 

På baggrund af regeringens seneste udmelding har Midttrafik besluttet at lukke for den personlige betjening på Midttrafik Kundecenter fra 13. marts og to uger frem. Telefonerne vil fortsat være åbne, så kunderne kan få vejledning om billetter, køreplaner m.m. inden for normal åbningstid. Kunder, der skal med bussen fra rutebilstationen, kan fortsat benytte ventesalen og caféen.

 

Pensionister og førtidspensionister, der rejser på et pensionistkort på pap, kan rejse videre på det nuværende kort, selvom det udløber inden for de to uger, hvor Midttrafik Kundecenter er lukket. Det samme gælder de kunder, der har et blindekort.

 

Midttrafik følger myndighedernes retningslinjer og anbefalinger. Allerede fra onsdag blev der iværksat tiltag for at begrænse trængslen i busser og letbane. I busserne skal chaufføren lukke dørene, når alle siddepladser er besat og køre forbi de efterfølgende stoppesteder indtil der er ledige pladser. I Letbanen opfordrer Midttrafik kunderne til at vente på næste letbanetog, hvis alle siddepladser er optagede i det letbanetog, der kører ind på perronen.

Midttrafiks kundecenter lukker for personlig betjening

 

 

Del artikel

Andre læser også