Problemer lige nu: MitID ramt af stort nedbrud

Hvis du lige nu forsøger at bruge MitID til netbanken, E-Boks eller noget helt tredje, så får du formentlig en fejlmelding.
Det meddeler Digitaliseringsstyrelsen.
“MitID-løsningen oplever fortsat problemer med ustabilitet,” lyder det på Digitaliser.dk.
“Der er kun få slutbrugere som kan anvende MitID til login. Problemet opstod ca. kl. 09.00.
MitID leverandøren er fortsat i gang med at fejlsøge.”
Læs også: DMI udsender dobbeltvarsel: Voldsomt vejr rammer Aarhus og omegn Overfor TV 2 beskriver styrelsen problemet som en “major incident”.
Kl. 11.30 skulle der være nyt i sagen.